SMART – PL  –  Персоналізована модель навчання учнів на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства «Навчання без обмежень»

Програма Erasmus+. КА2 Розвиток потенціалу у вищій освіті                             

Координатор від ХНУ: Тетяна Говорущенко                                                                  

Тривалість проєкту: 01.01.2022 – 31.12.2025

Координатор:  ТАЛЛІННСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (TalTech)

Партнери проєкту:

  • Левенський католицький університет
  • Вроцлавська Політехніка
  • Львівський національний університет
  • Криворізький національний університет
  • Харківський національний університет
  • Хмельницький національний університет
  • Херсонський державний університет
  • Національний університет «Одеська політехніка» 
  • Національна академія педагогічних наук України
  • Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти

Мета: SMART – PL – це 3-річний проєкт, спрямований на впровадження моделі персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства «Навчання без обмежень». Інтелектуальне репетиторство – це набір засобів навчання: SMARTонлайн-платформа для віртуального персоналізованого навчання та формувального оцінювання студентів; коворкінг-центр з обладнанням для організації гібридного навчання, що підвищує ефективність навчального процесу та дає більше можливостей як викладачам, так і студентам.  «Навчання без обмежень» означає, що вітаються всі студенти – незалежно від віку, особистості, соціально-економічного статусу чи освітніх потреб, незалежно від можливості бути присутнім в аудиторії чи ні. 

Проєкт розділений на 7 робочих груп, які пов’язані із сприянням співпраці партнерів для впровадження європейського досвіду персоналізованого навчання; удосконалення освітніх програм університетів; підвищення прозорості та зрозумілості навчання та оцінювання для учнів (у тому числі результатів неформальної освіти), зниження хвилювання студентів за свій професійний рівень та формування їх впевненості в досягненні ефективних результатів; підвищити якість навчальних матеріалів; сприяти мобільності студентів, у тому числі у віртуальному режимі, на рівні університету/країни, між університетом/країною); створити додаткові можливості для отримання вищої освіти.

Цілі проєкту:

  • Посилити мотивацію студентів до навчання через застосування підходу “студоцентризм” та створити умови для задоволення індивідуальних потреб студентів, пов’язаних з диференціацією та персоналізацією навчальних траєкторій.
  • Підвищити прозорість і зрозумілість навчання та оцінювання для студентів (у тому числі результатів неформальної освіти), зменшити тривожність студентів щодо власної професійної компетентності та сформувати у них впевненість у досягненні ефективних результатів.
  • Створити додаткові можливості для здобуття вищої освіти особам з інвалідністю та особливими освітніми потребами через інклюзивну освіту та впроваджену модель персоналізованого навчання і гібридних технологій.
  • Удосконалити освітні програми університетів шляхом оновлення процесу формування компетентностей та розподілу програмних результатів навчання студентів між освітніми компонентами; підвищити якість навчально-методичних матеріалів.
  • Сприяти мобільності студентів.
  • Забезпечити ринок праці висококваліфікованими фахівцями, наділеними компетентностями, що відповідають високим стандартам якості ЄС та актуальним вимогам роботодавців; сформувати культуру безперервного навчання.