DISCLAIMER: Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.
ERASMUS+ SMART-PL
Програма Erasmus+. КА2 Розвиток потенціалу у вищій освіті
Координатор від ХНУ: Тетяна Говорущенко
Тривалість проєкту: 01.01.2022 – 31.12.2025
Координатор: ТАЛЛІННСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (TalTech)
Партнери проєкту:
- Левенський католицький університет
- Вроцлавська Політехніка
- Львівський національний університет
- Криворізький національний університет
- Харківський національний університет
- Хмельницький національний університет
- Херсонський державний університет
- Національний університет «Одеська політехніка»
- Національна академія педагогічних наук України
- Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
Мета: SMART – PL – це 3-річний проєкт, спрямований на впровадження моделі персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища інтелектуального репетиторства «Навчання без обмежень». Інтелектуальне репетиторство – це набір засобів навчання: SMARTонлайн-платформа для віртуального персоналізованого навчання та формувального оцінювання студентів; коворкінг-центр з обладнанням для організації гібридного навчання, що підвищує ефективність навчального процесу та дає більше можливостей як викладачам, так і студентам. «Навчання без обмежень» означає, що вітаються всі студенти – незалежно від віку, особистості, соціально-економічного статусу чи освітніх потреб, незалежно від можливості бути присутнім в аудиторії чи ні.
Проєкт розділений на 7 робочих груп, які пов’язані із сприянням співпраці партнерів для впровадження європейського досвіду персоналізованого навчання; удосконалення освітніх програм університетів; підвищення прозорості та зрозумілості навчання та оцінювання для учнів (у тому числі результатів неформальної освіти), зниження хвилювання студентів за свій професійний рівень та формування їх впевненості в досягненні ефективних результатів; підвищити якість навчальних матеріалів; сприяти мобільності студентів, у тому числі у віртуальному режимі, на рівні університету/країни, між університетом/країною); створити додаткові можливості для отримання вищої освіти.
Цілі проєкту:
- Посилити мотивацію студентів до навчання через застосування підходу “студоцентризм” та створити умови для задоволення індивідуальних потреб студентів, пов’язаних з диференціацією та персоналізацією навчальних траєкторій.
- Підвищити прозорість і зрозумілість навчання та оцінювання для студентів (у тому числі результатів неформальної освіти), зменшити тривожність студентів щодо власної професійної компетентності та сформувати у них впевненість у досягненні ефективних результатів.
- Створити додаткові можливості для здобуття вищої освіти особам з інвалідністю та особливими освітніми потребами через інклюзивну освіту та впроваджену модель персоналізованого навчання і гібридних технологій.
- Удосконалити освітні програми університетів шляхом оновлення процесу формування компетентностей та розподілу програмних результатів навчання студентів між освітніми компонентами; підвищити якість навчально-методичних матеріалів.
- Сприяти мобільності студентів.
- Забезпечити ринок праці висококваліфікованими фахівцями, наділеними компетентностями, що відповідають високим стандартам якості ЄС та актуальним вимогам роботодавців; сформувати культуру безперервного навчання.