Термін впровадження проєкту 01.12.2023 – 30.11.2025.
Партнери університету по проєкту:
Технологічний університет Шеннона (Ірландія);
Університит прикладних наук (Хорватія);
Університет Докуз Ейлул (Туреччина);
Університет прикладних наук PXL (Бельгія);
НПО «Businet VZW» (Бельгія);
Громадська організація «Захист – об’єднання волонтерів» (Україна);
Хмельницький національний університет (Україна).
Мета проєкту:
розширення можливостей біженців через навчання їх навичкам, необхідним для започаткування та ведення успішного туристичного бізнесу, з акцентом на інноваціях та підприємництві.
Завдання проєкту:
- забезпечити біженців навчанням для опанування навичками та знаннями, якими вони повинні володіти для започаткування та ведення успішного туристичного бізнесу;
- сприяти інноваціям та підприємництву серед біженців як засобу економічної самодостатності та соціальної інтеграції;
- підтримувати розвиток і зростання туристичного бізнесу очолюваного біженцями;
- усунути перешкоди на шляху до успішної підприємницької діяльності, такі як: мовний бар’єр, відсутність доступу до капіталу та обмежені мережі контактів.
Очікувані результати проєкту.
1) Створення навчального посібника та цифрового бейджа для біженців про те,як розпочати та вести туристичний бізнес. Цей посібник і бейдж забезпечатьбіженців навичками і знаннями, необхідними для започаткування і веденняуспішного туристичного бізнесу.
2) Вимірне використання посібника. Заплановано 300 завантажень навчального посібника англійською (50), фламандською (50), українською (50), турецькою(50), арабською (50), хорватською (50) мовами. Ці мови були обрані як мови країн-партнерів, а також мови двох країн з найбільшою кількістю біженців у
Європі (Сирія – арабська та Україна – українська).
3) Створення цифрових ресурсів для біженців про те, як розпочати і вести туристичний бізнес, включаючи вебсайт і мобільний застосунок зі стислими навчальними матеріалами.
4) Вимірне використання застосунку. Заплановано 300 завантажень мобільного застосунку англійською (50), фламандською (50), українською (50), турецькою
(50), арабською (50), хорватською (50) мовами.
5) Розробка навчальних семінарів у кожній з 5 країн-партнерів. Заплановано 3 воркшопи х 7 партнерів х 10 осіб на воркшоп = 210 навчених учасників.
Сайт проєкту https://www.inspireproject.eu/
Новини проєкту: