Тривалість
01 жовтня 2025 року – 30 вересня 2027 року
Мета проєкту – створення умов для впровадження травмо-інформованих підходів у викладанні, які підвищать інклюзивність, психологічну безпеку та академічну успішність у вищій освіті.
Реалізація проєкту
- Об’єднання 20 експертів з питань травми з різних дисциплін, пов’язаних із психічним здоров’ям та освітою.
- Розроблення рамкових засад і навчальних матеріалів травмо-інформованого викладання на основі наявних досліджень та експертного опитування.
- Реалізація програми підготовки тренерів для подальшого поширення знань серед викладачів.
- Створення відкритої бази даних, проведення вебінарів і фінальної конференції для обміну практиками.
- Впровадження травмо-інформованих підходів у політики та практики закладів вищої освіти.
Очікувані результати
- Розробка травмо-інформованого навчального плану, методичних посібників і відкритих ресурсів для викладачів.
- Підвищення компетентностей викладачів у сфері травмо-інформованого викладання.
- Зміцнення інституційної спроможності ЗВО через тренінги, спрямовані на підвищення психологічної безпеки та інклюзії.
- Інтеграція травмо-інформованих підходів у національні освітні політики та програми підготовки викладачів.
- Покращення політики інклюзії та академічної успішності студентів-іммігрантів.
Партнери
Савонський університет прикладних наук, Фінляндія
Хмельницький національний університет, Україна
Університет прикладних наук FH Joanneum, Австрія
Інститут установ міграції та національностей, Хорватія
Баден-Вюртемберзький кооперативний державний університет Філлінген-Швеннінген, Німеччина
