ERASMUS+ KA220-HED: STEP “Травмо-інформоване викладання“

Duration

01 жовтня 2025 року – 30 вересня 2027 року

Project Objective – створення умов для впровадження травмо-інформованих підходів у викладанні, які підвищать інклюзивність, психологічну безпеку та академічну успішність у вищій освіті.

Реалізація проєкту

  • Об’єднання 20 експертів з питань травми з різних дисциплін, пов’язаних із психічним здоров’ям та освітою.
  • Розроблення рамкових засад і навчальних матеріалів травмо-інформованого викладання на основі наявних досліджень та експертного опитування.
  • Реалізація програми підготовки тренерів для подальшого поширення знань серед викладачів.
  • Створення відкритої бази даних, проведення вебінарів і фінальної конференції для обміну практиками.
  • Впровадження травмо-інформованих підходів у політики та практики закладів вищої освіти.

Expected Results:

  • Розробка травмо-інформованого навчального плану, методичних посібників і відкритих ресурсів для викладачів.
  • Підвищення компетентностей викладачів у сфері травмо-інформованого викладання.
  • Зміцнення інституційної спроможності ЗВО через тренінги, спрямовані на підвищення психологічної безпеки та інклюзії.
  • Інтеграція травмо-інформованих підходів у національні освітні політики та програми підготовки викладачів.
  • Покращення політики інклюзії та академічної успішності студентів-іммігрантів.

Partner Institution:

Савонський університет прикладних наук, Фінляндія

Khmelnytskyi National University, Ukraine

Університет прикладних наук FH Joanneum, Австрія

Інститут установ міграції та національностей, Хорватія

Баден-Вюртемберзький кооперативний державний університет Філлінген-Швеннінген, Німеччина